srijeda, 16. svibnja 2012.

Od gubitnika do pobjednika

Naša poslovna javnost još uvijek teško priznaje mogućnost da velika tvrtka propadne. No takve se stvari događaju svuda oko nas i moguće je da će se događati sve češće. Svakodnevno stižu vijesti o poslovnim problemima nekad uglednih tvrtki.
Iako je prevencija kroz sustav kontrole najbolji način izbjegavanja krize ponekad je za prevenciju prekasno i ugrožen je sam opstanak tvrtke. Poslovno upravljanje u takvim slučajevima razlikuje se od upravljanja zdravom tvrtkom. Model procesa izlaska iz poslovne krize koji se bazira na teoretskim i praktičnim istraživanjima drugih autora, ali i provjerenim primjerima u praksi.
Unatoč svakodnevnim vijestima o krizi, stečajevima i likvidacijama poduzeća mnogi menadžeri ne znaju što učiniti kad poslovna kriza pokuca na vrata. Krizni menadžment istražuje uzroke i simptome poslovne krize i predstavlja proces te model izlaska iz nje. Svaka se faza procesa temelji na stranim izvorima i iskustvima autora te autentičnim primjerima iz hrvatske prakse. Izložene su studije slučajeva i njihova analiza u skladu s modelom.
krizni menadžment:
- kako se pripremiti i ublažiti razorne učinke poslovne krize;
- kako na vrijeme prepoznati prve simptome krize i spasiti kompaniju;
- što učiniti u svakoj fazi - od ranih znakova krize do izlaska iz nje.
Krizni menadžment pouzdano vas vodi na putu od gubitnika do pobjednika.


1 komentar: